family

family

MINGGU YANG MELETIHKAN

Aalhamdullilah, semuanya berjalan dgn baik, tapi memang meletihkan, eh lupa nak bagi tau sebenarnya yg aku membebel ni pasal bisnes aku....syukur...tapi masih ada masa curi-curi aku berskype ngan che puan manis..and cousin aku..Saja nak rehat kan kepala asyik tengok invoice dengan delivery order ja...sebelum memulakan perjalanan sekumpulan staff aku melepak jap ngan aku sambil berborak2 hal yg berbangkit. Hehe apalagi aku pun suruhlah mereka2 itu berposing..untuk menghilangkan rasa stress berkerja.
Ha ni la staff2.....................peh macam kaki pukul sorang2 punya muka

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih