family

family

MAKAN MALAM YANG SIMPLE

Rasa letih aku ni sebenarnya terbawa-bawa sampai kerumah, balik ja dari ofis tadi terus aku terlelap sekejap didepan TV. Dalam perjalanan balik dari kerja aku ada menalipon wife aku, tak yah masak lah malam ni..Kita dinner yang simple2 ja lah kat luar, pesan aku kat wife aku tu. So dalam pukul 8.45 baru lah aku keluar rumah..aku sebenarnya teringin nak makan chicken tandoori di HJ TAPAH NASI KANDAR kat Medan Selera di Melawati ni ja.

Berselera ja anak2 aku makan aku tengok cuma aku ja kurang selera tapi aku makan la juga. Seronok tengok diorang ni makan, hilang rasa letih aku bila tengok diorang makan walaupun makanan tu simple ja. Yang penting mereka happy aku pun happy lah.







Sedapnya Farhana makan!!!!






Sebagai anak sulung Farhan ada tugas penting, menghabis kan makanan yg tak boleh dihabiskan oleh adiknya..






Farhanezz pun sekali...........

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih