family

family

LEPAK JA HARI BURUH NIH

Cuti hari Buruh ni aku tak gi mana2 lepak ja kat rumah, si Farhan pun kena gi tuition. Tengahari, adik ipar aku Boy datang pulak dgn bakal isteri dia, saja jalan2 katanya. Dalam pukul empat camtu balik la dia semula ke Nilai. Awal bulan 6 ni da nak kahwin dah dia.

Petang..adalah aku berchatting jap ngan Cik Manis yang duduk kat Newcastle tu, macam2 lah borak pasal bisnes pun ada gak.

Malam seperti biasa soalan cepumas dari wife aku, nak dinner apa yek??. Aku cakap sempoi nya dinner ja lah yek..

Pukul 9.30 malam...partner2 aku Azhar n Suhaimy mula menghantar sms pada aku tentang apa2 yang nak kena settle esok....peh...cuti pun cerita biznes lagi tu.

Pukul 10 malam....teng teng teng start lah kebosanan aku...nasib baik Asan(cousin aku) call aku ajak lepak jap kat kedai Mamak minum teh dgn segera lah aku sampai terlupa nak bawa wallet chet....apada aku nih. Takda apa pun cerita ngan dia cuma sebab dah sebulan lebih tak jumpa so borak2 kosong je lah aku sambil tengok cerita NUMBERS kat kedai mamak tuh...















CHEWAHHH HENSEMJER BRO NI PAKAI TSHIRT FREE TU KAN HEHEHEHEHE

2 comments:

azila said...

eh zaidi,xde ke complimentary t-shirt or tools utk i ke?i tggu u punye lady's tool box yg karer pink tu,x smpi2 lg,hehehe

Wangi74 said...

ni asan yang main bola tu erk.Aahkan..tshirt2 tu kan ada bermacam colorpun ok gak..mcm pompuan tshirt lain bentuk..alah bentuk macam t-shirt pompuan tu.dibuat dalam pelbagai kaler.

T-shirt ni ada website address TUKUL tak tokey?.

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih