family

family

LEPAK DENGAN FADZLI

Fadzli, salah seorang teman rapat aku, persahabatan yang terjalin lebih dari 10 tahun..Dizaman aku masih bekerja lagi. Dia juga seorang biz partner kau semasa TUKUL beroperasi di Bandar Baru Ampang. Lama sudah aku tak melepak dengan dia so malam ni aku ajak lah dia minum2 di senuah gerai di Taman Melawati. Sekarang dia merupakan pengusaha Nasi Ayam...bercita-cita utk "memfranchisekan" perniagaannya itu. Lama juga aku melepak dgn dia langsunglah aku menyambung ka Uptown Danau Kota, nak cari DVD, isteri Fadzl, Leen orang yg suka tengok movie. sampai pukul 1.30 pagi lah kita melepak aku hantar dia kerumah dan sempatlah aku suruh dia berposing utk blog aku ni.



Fadzli dan Ezleen


No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih