family

family

HARI MINGGU MUNCUL KEMBALI

Sekejap ja rasa masa ni berlalu, rasa macam baru je berhari Ahad, tu hari berjalan-jalan di Pavillion hari ni dah Ahad semula. Minggu ni panjang lah cuti..besok Isnin public holiday-Hari Wesak...peh cuti lagi.

Wife aku suka beli suratkhabar pada hari Ahad ni...tapi bila aku baca mcm tak da cerita dah...politik basi oleh orang2 yg kalah tapi rasa menang, gossip artis dan perkembangan sukan yag makin menguncup di Malaysia ni....boring..Pasal tu aku bertukar arah..bahan bacaan aku ...BLOG..lebih sincere dan informative

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih