family

family

TUKUL BANDAR BARU AMPANG DALAM KENANGAN



Sebelum aku bertapak di Sunway Damansara ni, aku, Fadzli dan Suhaimy telah menjalankan perniagaan di Bandar Baru Ampang(BBA). Permulaan berniaga, kita adalah franchisee kpd suatu franchise yg tak berapa terkenal sangat lah tapi adalah juga dalam 15 franchisee seluruh Malaysia. Tahun 2005 kita keluar dari franchise tu dan memulakan perniagaan sendiri yang menggunakan jenama TUKUL. Sejarah penjenamaan TUKUL boleh la kita cari kat blog ni...www.mytukul.blogspot.com. Setelah mendapat peluang untuk membesarkan lagi perniagaan, kita pun berpindah lah ke premis yang lebih besar di Sunway Damansara. Our existing outlet in BBA was moved the operation to a better location in Lavender Height Business Square in Senawang Negeri 9. Sekarang kita juga kalau boleh nak franchise kan biz ni, tapi masih dalam peringkat R & D. Buat permulaan kami membantu sesiapa yang ingin membuka perniagaan berjenama TUKUL. Sebagai mengingati sejarah TUKUL ni aku letak lah macamana rupanya dulu TUKUL Bandar Baru Ampang tu.......

EhHH..lupa lak bg tau TUKUL ni sebenarnya kedai hardware tp mcm modern sikit lah rupa dia pastu ada dua lagi branch kat Kajang Perdana n Bdr Tasik Permaisuri




No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih