family

family

SUHAIMY, AKU DAN TUKUL

Minggu ni, aku n Suhaimy banyak berbincang, bertegang leher dan bermacam hal lagilah pasal TUKUL ni. Memang TUKUL ni dah senonim dgn aku n Suhaimy. Timbulnya TUKUL ni dari perasaan marah dan kegagalan aku dan Suhaimy lalu di transformkan kemarahan tu kepada kelahiran TUKUL..Alhamdulillah perniagaan sudah pun berjalan walaupun tidak seperti yang diharapkan tapi masih ada cahaya dihadapan..Ada juga masalah yang terpaksa di lalui semasa mengemudi kan Kapal TUKUL ni tapi dapat juga diatasi dengan perlahan-lahan. Aku dan Suhaimy mempunyai perwatakan yang serupa tapi tak sama.. Aku dan Suhaimy tak akan jemu bercerita tentang TUKUL walaupun dgn jalan cerita yang hampir sama setiap hari. Collaboration aku dan dia so far so good dan aku berharap ianya berterusan hingga ke akhir hayat....(harapan kami TUKUL menjadi Jenama kebanggaan Malaysia).......akan datang TUKUL Beta 1.0 product keluaran hasil kerjasama TUKUL and Empire of INK..








SUHAIMY AND ERMAN


No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih