family

family

LUMUT 2ND REPORT









Posing depan helicopter


Utk 2nd report ni macam la malas nak tulis, tapi mem aku ada sebelah ni meneman aku mengupdatekan cerita LUMUT tu ari....sambil bertanya itu dan ini hehehehe.

1st day karnival Gegar....peh punya lah ramai manusia kat situ..walaupun dalam pengkalan TLDM, macam2 ada lah dapat lah merasa aku tengok kapal perang, helikopter dan berbagai-bagai benda perang kat situ. TUKUL dapat satu booth kat situ bersebelahan dgn sekretariat. Aku tak bawak banyak produk cuma, sample ja utk mengenalkan apa yang TUKUL jual. Tapi yang best nya aku jual Tshirt TUKUL and Erman bawak Empire of Ink punya product.
















On the 2nd day kat booth TUKUL adalah kita manage small event..kita sponsor Arm Wrestling competition..utk lelaki dan perempuan..mendapat sambutan la jugak..maklumlah dapat cash tu kalau menang.
















Kuat2 ja kakak ni ....














Abang2 yang perkasa gitu....





Tak disangka-sangka pulak Official suruh lah aku yang serabai tu ari kena lah pulak menyampaikan hadiah pada pemenang-pemenang...hehehehe cam yoyo la pulak.








Nih dia Juara Perempuan.......................











Abang ni pulak Juara Lelaki











Aku dan Erman stay sampai pukul 8 malam.. lebih kurang pukul 12 malam aku dan Erman sampai lah diKL.....

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih