family

family

ASSALAMMUALAIKUM (PERMULAAN)














Salam untuk semua, nama aku Zaidi Zainal, berumur 38 tahun, baru nak berjinak-jinak di alam blog ni, itu p
un setelah aku banyak membaca blog2 orang lain. Dari situ aku nampak macam best ja bila tulis blog ni, macam boleh melepaskan perasaan ja kat blog ni.

Aku seorang bisnesman kecil2 lan jer baru je nak belajar(dari kegagalan bisnes yang lepas uhuk uhuk). Seorang bapa buat tiga orang anak, Muhammad Aliff Farhan, Siti Nurfarhana dan Siti Nurfarhanis. Wife aku Faridah nanti aku post gambar dia di lain posting(nak cari gambor cun sikit)

So ni buat permulaan utk kali ini, akan aku update selalu blog ni nanti.








1 comment:

Wangi74 said...

Waalaikumsalam tokey..patutlah farhan macam blur u cakap..dia lama sorang erk..baru dapat adik..hehehe.Anyway welcome aboard mate!

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih