family

family

AKU JADI BLUR%^&^%#@%%%%

Kadang2 kita jadi blurr bila apa yang kita buat tu jd serba tak kena, ada orang bagi reaction kununnya apa yang kita buat tu tak betul, cuma hanya pakai body language atau dengan menggunakan muka sengal......(pakai words puan manis74). Harapan diorang kita akan melutut dan bertanya seperti...oh please show me the right way oh please........Ni kan zaman teknologi tinggi cakap je la kalau tak puas hati and don't give the sengal look to me...............Aku dah berumur and takda masa nak jaga hati orang yg aku pun tak sure dia ada hati atau tidak sebenarnya. A lot of things to think at the moment.



<<<<<<<<<< JANGAN BLURR2 AYAH PEDULIKAN APA
ORANG NAK PIKIR....(kalau la Farhana boleh ckp camtukan best...)

1 comment:

Wangi74 said...

Kan kan...cakaplah saja..kalau nak tunjuk or nak ajar kita..ajarlah saja..janganlah macam buat muka macam tut tut..padahal dia tu pun takdelah sepandai mana pun..hehehe..(i kalau part mengata memang pandai..hehehe)

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih